04 noiembrie 2007

Din nou la Bucureşti...

Ieri am fost din nou la Bucureşti. De data asta a fost o vizită scurtă, fără "protocoale" şi fără tentă turistică. Lipsa timpului nu mi-a permis să mă manifest ca de obicei, adică asemenea unei dive ieşită la shopping. Am fost la Plaza Romania doar ca să caut un WC şi să iau o plăcintă cu brânză sărată. Chiar dacă aş fi vrut altceva nu aveam nici o şansă, fiindcă scena asta s-a petrecut sâmbătă la 9 dimineaţa când magazinele serioase sunt închise.
Ce am făcut la Bucureşti? Păi, am ajuns, după un drum de zece ore, la Liga aleşilor locali ai PSD.
Nu mi-am dorit această deplasare in cognito, dar nici nu m-am stresat să o evit. În fond, sunt încă tânăr şi mai am nervi pentru chestii lipsite de sens care îţi consumă o mare cantitate de energie. Dacă ar fi să fac o analiză succintă a avantajelor şi dezavantajelor celei mai recente aventuri în super-capitala super-României, aş menţiona următoarele puncte tari: cafele băute în staţiile Rompetrol (hei), bârfele de pe autocar, Valea Oltului, micii de la Deduleşti, răsăritul de soare pe Autostrada Bucureşti-Piteşti, plimbarea în jurul Sălii Palatului, revederea cu senatorul Cristian Diaconescu şi ceilalţi prieteni din Bucureşti; şi următarele puncte slabe: oboseala acumulată pe drum, gălăgia din autocar, micii de la Deduleşti, cafelele băute în Bucureşti (la fel de proaste ca întotdeauna), discursul lui Marean Vanghelie, extazul pesediştilor din Ilfov prezenţi la adunarea de la Sala Palatului, traficul infernal din capitală, lipsa timpului necesar unor tabieturi precum plimbatul prin magazine, aroganţa chelnerilor; Ambele liste ar putea fi mult mai cuprinzătoare însă acestea sunt cele mai relevante chestiuni care au marcat vizita la Bucureşti aferentă lunii noiembrie. Ne revedem în decembrie, iubită şi stimată capitală. Provincialul din mine arde de nerăbdare să-şi petreacă debutul lunii decembrie pe străzile tale cu borduri noi, în magazinele tale cu produse contrafăcute dar mai scumpe decât la Paris şi în cafenele tale cochete unde cafeaua e mai slabă decât ceaiul de zaţ. Bucharest, I love you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Petitie impotriva lui Traian Basescu

Jos Basescu

Postări populare

Promovez bunul simt. Si muzica buna >>>>

Radio Whisper | RadioWhisper.com