16 ianuarie 2008

Muzică bună, prieteni şi vin roşu...



Aseară am reuşit să ajung la manifestarea organizată de PSD Arad la Palatul Cultural, prin care social-democraţii l-au omagiat pe Mihai Eminescu. Versurile eminesciene, recitate de tineri profesori şi elevi, nu au fost o noutate... dar trupa de folk EMERICH & FRIENDS da! Sunt o mână de oameni talentaţi, veniţi tocmai din Cluj, care au colaborat din câte am înţeles cu Adrian Păunescu şi Cenaclul Flacăra. Păcat că arădenii nu s-au înghesuit să-i vadă (şi mai ales să-i asculte). Cred că, din când în când, fiecare are nevoie de puţin folk, de preferat împreună cu un pahar de vin, în compania prietenilor. La Filarmonică nu am avut vin, dar prietenii au fost aproape, aşa că ne-am simţit bine împreună preţ de vreo oră (cât am mai prins eu din spectacol), după care am recuperat şi vinul, servit tot împreună, la Restaurantul Decebal.
După o zi petrecută pe holurile universităţii a fost exact ceea ce aveam nevoie: muzică bună, prieteni şi vin roşu.

Un comentariu:

Petitie impotriva lui Traian Basescu

Jos Basescu

Postări populare

Promovez bunul simt. Si muzica buna >>>>

Radio Whisper | RadioWhisper.com